ندای آشنا

این وبلاگ درجهت رشد واشاعه آواز ایرانی اهتمام می ورزد.

ندای آشنا

این وبلاگ درجهت رشد واشاعه آواز ایرانی اهتمام می ورزد.

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد
همه اندیشه ام اندیشه فرداست
وجودم از تمنای تو سرشار است
زمان -در بستر شب-خواب و بیدار است
 
 
هوا آرام، شب خاموش، راه آسمان ها باز
خیالم چون کبوترهای وحشی می کند پرواز
رود آنجا که می بافند کولی های جادو، گیسوی شب را
همان جاها ،که شب ها در رواق کهکشان ها عود می سوزند
همان جاها ، که اخترها، به بام قصرها مشعل می افروزند
همان جاها که رهبانان معبد های ظلمت نیل می سایند
همان جاها که پشت پرده شب
دختر خورشید فردا را می آرایند
 
 
همین فردای افسون ریز رویایی
همین فردا که راه خواب من بسته است
همین فردا که روی پرده پندار من پیداست
همین فردا که ما را روز دیدار است
همین فردا ، همین فردا
من امشب تا سحر خوابم نخواهد .....
 
زمان در بستر شب ، خواب و بیدار است
سیاهی تار می بندد
جراغ ماه لرزان ، از نسیم سرد پائیز است
دل بی تاب و بی آرام من از شوق لبریز است
به هر سو چشم من رو می کند : فرداست
سحر از ماورای ظلمت شب  می زند لبخند
....قناری ها سرود صبح می خوانند
من آنجا چشم در راه توام، ناگاه.....
تو را ،از دور می بینم که می آیی
،تو را از دور می بینم که می خندی
تو را از دور می بینم که می خندی و می آیی
 
، نگاهم باز حیران تو خواهد ماند......
سراپا چشم خواهم شد
!تو را در بازوان خویش خواهم دید
سرشک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد
تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت
برایت شعر خواهم خواند
،برایم شعر خواهی خواند
تبسم های شیرین تو را،با بوسه خواهم چید
 
،وگر بختم کند یاری
...در آغوش تو
!ای افسوس.......
 
سیاهی تار می بندد
،چراغ ماه لرزان از نسیم سرد پائیز است
هوا آرام ، شب خاموش ، راه آسمان ها باز
!زمان -در بستر شب- خواب و بیدار است
 
 
فریدون مشیری
نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسن چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

باسلام.خواهشا مطلب آموزش آواز را ادامه بدهید.ممنون

سلام دوست عزیز
ازاینکه پاسخ شما رو دیر جواب دادم بسیار ناراحت و شرمنده می باشم.
اولا سن شما سن خوبی برای یادگیری آواز هستش ولی یادت باشه بدون بهره بردن از یک راهنما یا معلم ای رشته یه کمی سخت وشاید بعضا به اشتباه بری وبه نتیجه نرسی وسرخورده بشی ولی سعی وکوشش بکن حداقل از روی نوارهای موجود د ربازار واساتید مطرح استفاده کنی.
تحریر باید ساخته بشه البته بعضی صداها خود بخود تحریر دارند وبا تمرین بهتر میشن.
ولی شما بهتره اگر درشهرتون استاد دارین برین پیشه استاد مگر نه از طریق کپی کردن از روی صدای اساتید موجود صداتون رو اماده نگه دارید تا اینکه شرایط رفتن پیشه استاد براتئن مهیا بشه. راستی نگفتی از کدوم شهر هستید؟
AZAMIMOGHADAM@GMAIL.COM

امیرحسن سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

بازهم سلام.من به ایمیلتون چند سوال فرستادم ولی جواب ندادید!ازکاشان هستم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم
بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ

هر کس به تماشایی رفته است به صحرایی
ما را که تو منظوری خاطر نرود جایی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.