جا داره اینجا این دوبیتی و تقدیم به مادر عزیز تر ازجانم بکنم که همیشه مشوق و یاریگر من بوده،
خدا همه مادرها رو سلامت نگهدارد.(آمین )
همیشه از نگاه تو با تو عبور میکنم
از اینکه عاشق توام حس غرور میکنم
دوباره با سلام تو تازه تازه میشوم
با نفس ساده تو غرق ترانه میشوم
درادامه مطالبم درخصوص صداسازی باید بگویم که نحوه خارج شدن تحریرهادرزمانی که داریم تمرین می کنیم میبایستی دقیقااز مخرج صدا بیرون بیآید.یعنی بایستی به صورت چکشی صدا دهد تا دقیقا جای خود را پیدا نماید تا درهنگام خواندن بتوانیم با قدرت ومهارت بیشتری تحریر را بیرون دهیم.به گفته دیگرمیبایستی درهنگام تمرین کردن تحریرها خیلی شفاف وهمراه باکمی غلو باشند.برای این کارمیبایستی از پائین ترین نت صدا یا به اصطلاح کف صدا شروع کنیم وبه اکتاو(اوج) برسیم.هیچگاه فراموش نکنیم که بلند خواندن مستمر یا به اصطلاح اوج خوانی بیشتر باعث تقویت و آمادگی صدا نمیگردد( البته بیشتر این نکته درمورد هنرآموزانی است که درابتدای امر میباشند) بلکه به گفته استادانم این بم خوانی است که موجبات تقویت صدا و قدرتمند کردن صدا را فراهم خواهد نمود.
بازهم تاکید میکنم تا میتوانید بم خوانی رادر صداسازی تمرین نمائید.